מענק לכל עסק: וולט מודיעה על תכנית סיוע של 12 מיליון ש״ח לעסקים קטנים

וולט הודיעה לעסקים שפועלים בפלטפורמה על תוכנית סיוע על סך 12 מיליון שקלים. מטרת התכנית היא עזרה לעסקים קטנים בקושי הכלכלי שהם חווים בשל המלחמה. במסגרת התכנית, יקבל כל בית עסק מענק בגובה 8% מהמחזור החודשי שלו בוולט ועד 5,000 ש״ח. המענק יועבר לכל עסק עד ה-2 בנובמבר על מנת שהעזרה תהיה מיידית ככל שניתן. החישוב יתבצע לפי ממוצע בית העסק בוולט בחודשי שגרה, וכך יאפשר גם לעסקים שאינם פעילים בזמן המלחמה לקבל מענק.

״האירועים אותם אנו חווים בשבוע האחרון קשים וכואבים כל כך לכל אחד ואחת מאיתנו. בתוך המציאות הזו, כולנו יחד אוזרים כוחות וממשיכים להפעיל את העסקים ולשרת את לקוחותינו שזקוקים לנו דווקא בעת הזאת. גם בתקופה הקשה הזו - אנחנו איתכם״.

– מתוך הודעה שנשלחה לבעלי העסקים

״השבוע האחרון הוא אחד הקשים שכולנו עברנו בחיינו. לעומתו ההתגייסות של החברה הישראלית, מיוזמות אזרחיות ועד למגזר העסקי, היא נקודת אור גדולה. התקופה הקרובה הולכת להיות מאתגרת עבור כולנו, במישור האישי קודם כל, וגם במישור הכלכלי. וולט עם בעלי העסקים בכל רגע, בשגרה ובחירום, ואנחנו עושים את מה שנוכל כדי לסייע לעבור את זה ביחד.״

– ליאור אשכול, מנכ״לית וולט ישראל

בוולט עברו מאז תחילת המלחמה למתכונת חירום מצומצמת, במטרה להמשיך ולספק שירות משלוחים חיוני למרות המחסור בשליחים ואנשי שירות לקוחות שנמצאים במילואים, והמורכבות האופרטיבית. כחלק ממתכונת החירום ניתן דגש על משלוחי סופר ומצרכים, החיוניים למי שאינו יכול או חושש לצאת מביתו, וכן על משלוחי תרופות ללא מרשם.
כחלק מהפעילות החיונית בזמן המלחמה הוקם בוולט אזור תרומות בשיתוף ארגון לתת, ועד כה נתרמו מעל ל30,000 מארזי מזון וטואלטיקה למפוני העוטף ולכוחות הביטחון.