Wolt מתחילה פעילות בתל אביב

תשכחו ממה שידעתם על משלוחי אוכל

יש לנו חדשות מרגשות – היום השקנו את השירות של WOLT במרכז תל אביב!

Champagne gif

כמובן שזאת רק ההתחלה, ואנחנו מתכננים להמשיך להוסיף מסעדות שותפות ולהרחיב את איזורי המשלוח, אבל אנחנו כבר מוכנים לקבל את ההזמנות הראשונות מכם!

בחודשים האחרונים עבדנו מאחורי הקלעים כדי להבין מה תל אביב באמת רוצה מאפליקציית אוכל ולוודא שזה אכן מה שהאפליקציה שלנו נותנת לכם. בדקנו הכל –  מהמסעדות הכי טעימות וטרנדיות בעיר (היתה עבודה קשה אין ספק) ועד איזורי משלוח מתאימים, כדי לדאוג להביא לכם את האוכל הכי טרי וחם שאפשר, בדיוק כמו שהמסעדות רוצות שהלקוחות שלה יקבלו. לקחנו את כל הממצאים והרכבנו את הפלטפורמה הטובה ביותר לשירות משלוחי אוכל בתל אביב, שהולכת להפוך את החיים שלכם (טוב לפחות את תחום האוכל בחיים שלכם) לטובים וקלים יותר.

מה אנחנו עושים?

Wolt כאן כדי לעזור לכם לגלות מקומות חדשים ולהביא את הביסים הכי טובים בתל אביב עד אליכם, ומהר. אנחנו מתמקדים ביצירת שותפויות עם המסעדות הטעימות ביותר שאתם כל כך אוהבים. אנחנו לוקחים את כל המידע שנוצר במערכת שלנו ויודעים להמליץ לכם על מנות שהכי תאהבו. ככה אתם מקבלים ביטחון שאתם מזמינים את האוכל שהכי יתאים לטעם שלכם (ביי ביי פוד-פומו). אנחנו מציעים לכם את כל הטוב הזה בשלוש אפשרויות: משלוח עד הבית, טייק אוויי מהמסעדה או ישיבה בשולחן במסעדה.

עם מי אנחנו עושים את זה?

אנחנו בטוחים שאתם יודעים את זה, אבל שוק האוכל והמסעדות בתל אביב הוא אחד הטובים בעולם! אז לשלב ההשקה בחרנו לכם כמה מהמסעדות הכי הכי שיש פה, כמו ההמבורגר של הויטרינה, הסושי של המון, הפיצה של ארציאלי, הסנדוויץ’ של ברווזי, ההמבורגר הטבעוני של נייצ’ר בויז, הפיתה של פנדה פיתה, הסלט של הסיטיזן, הבוריטו של המסקל ולקינוח הגלידה של אניטה ? ועוד מלא מקומות שווים ממש!

אנחנו כמובן ממשיכים ליצור שיתופי פעולה חדשים כל הזמן. (אם יש לכם הצעות למסעדות שיתאימו לפלטפורמה שלנו נשמח שתשלחו אותם לאחד מאנשי המסעדות שלנו chen.kadusi@wolt.com)

ואיך אנחנו משלחים את האוכל שלכם כזה מהר?

אלו שבלעדיהם שום אוכל לא היה מגיע אליכם – השליחים שלנו (או כמו שאנחנו קוראים להם – וולטרים). כיף לנו שיש לנו שותפים כאלה מדהימים! הוולטרים שלנו הם אנשים עם וייב טוב, שרוצים לעזור לנו להפיץ אוכל מעולה. חבורת הבנות והבנים הזאת פה במטרה להביא את האוכל שתבחרו לכל מיקום שתבחרו (לא להגזים אבל, רק באיזור החלוקה שלנו). אנחנו יודעים שעם המזג אוויר האדיר שיש פה רוב השנה בטח תרצו להזמין אוכל גם לפארקים או לשפת הים, ואנחנו זורמים עם זה! לא חשוב אם אתם לא יודעים את הכתובת משלוח המדויקת, המיקום במפה באפליקציה יגלה לנו איפה אתם נמצאים.

מה צריך לעשות?

טוב ששאלתם, כי זה ממש פשוט: קודם כל מורידים את אפליקציית Wolt (באפל או גוגל סטור), ממלאים את הפרטים (כדי שנדע מי אתם) ואת כתובת המשלוח (אנחנו רוצים שהאוכל יגיע אליכם כמובן). ואז מתחיל הכיף – בוחרים את המסעדה שבא לכם, מזמינים את המנות, ומחליקים כדי לאשר את ההזמנה. אתם יכולים לבחור ללכת לקחת בעצמכם מהמסעדה, או שאתם יכולים לעקוב אחרי הוולטר לאורך המסלול בדרך אליכם.

איפה אפשר להשתמש בשירות?

בשלב ההשקה אפשר להזמין משלוח לאיזורי מרכז תל אביב – מהצפון הישן ועד רחוב קיבוץ גלויות. אבל כל מי שלא גרים באיזור זה אין מה לדאוג, בקרוב נגיע גם אליכם!

מחיר התענוג של משלוח Wolt

מחיר המשלוח נקבע לפי המרחק שלכם מהמסעדה ממנה תרצו להזמין (הגיוני, לא?). מחיר משלוח בסיסי, כלומר הזמנה של עד ק”מ אחד, עולה 10 ש”ח. כל ק”מ נוסף או חלק ממנו יהיה כרוך בתוספת של 2 ש”ח. חשבון פשוט אומר שאם אתם נמצאים 2.5 ק”מ מהמסעדה ממנה מתחשק לכם להזמין אוכל תשלמו 14 ש”ח על משלוח.

פינוק קטן להתחלה

כדי לפתוח לך את התיאבון עוד יותר הנה קוד קופון שייתן לכם 30 ש”ח להזמנת משלוח ראשון מאיתנו – HELLOTLV ??

יאללה שיהיה בתיאבון ?