לגדול יחד עם וולט: הכירו את עמרי וניצן מצוות התמיכה

נכון להיום, צוות וולט מונה למעלה מ-10,000 אנשים ב-27 מדינות ו-500+ ערים ברחבי העולם. כ-40% מחברי הצוות שלנו בוולט עובדים במחלקת התמיכה. תמיד שאפנו לשירות לקוחות ברמה עולמית וצוות התמיכה נמצאים בלב הפעילות שלנו. נציגי התמיכה הם המרכיב הסודי שהופך את הקסם של התמיכה, למציאות. הם לב הפעילות שלנו – הם מתקשרים עם כל משתמשי וולט, כולל לקוחות, שליחים ובתי עסק, ומספקים את התמיכה הטובה ביותר בתעשייה. רבים בוולט התחילו לבנות את הקריירה שלהם בצוות התמיכה, אז בואו נצלול לסיפורים של כמה מהם 🤩

הכירו את עמרי, ראש צוות בתמיכה בוולט:

אני עמרי, ראש צוות במחלקת התמיכה, ואני עובד בוולט כבר יותר מ-3 שנים. בשנת 2020, הייתי סטודנט לפסיכולוגיה באוניברסיטה וחיפשתי עבודה חדשה שתתאים לשעות הלימודים שלי. כשוולט הושקה בישראל בשנת 2018, זה היה עניין גדול בתל אביב. הכל בוולט היה חדש והחברה נראתה כמו סביבה מרגשת לעבוד בה. חשבתי לעצמי – בוא ננסה. וכך התחיל המסע שלי בוולט!

למדתי המון, מהרגע הראשון

המסע שלי בוולט היה בסימן של צמיחה מתמדת. התחלתי כנציג תמיכה, שם למדתי הרבה על שירות לקוחות בסביבה טכנולוגית מהירה וצעירה. ההזדמנות לעבוד עם צ׳אט בזמני תגובה מהירים, הפכה את הכל לרמה אחרת, לא ראיתי גישה כזו בשום מקום אחר לפני כן. למדתי המון מהרגע הראשון שהגעתי, ובתוך שישה חודשים קודמתי לחופף שתפקידו להכשיר נציגים חדשים. זמן קצר לאחר מכן, קיבלתי את תפקיד אחראי משמרת, האחראי לניהול נציגי התמיכה במהלך המשמרת. לאחר מכן, נכנסתי לתפקיד מנהל משמרת בו הייתי אחראי לניהול היבטים שונים של כל משמרת, כמו תפוקות המשמרת. בתפקיד זה הייתי גם אחראי למדדי הביצועים המרכזיים ולניהול אחראי המשמרות במהלך המשמרת.בנוסף, התפקיד כלל טיפול בהסלמות כמו בעיות טכנולוגיות גלובליות ומעקב אחר ההיצע והביקוש של השליחים אל מול ההזמנות הפעילות בשטח.

קיבלתי את ההזדמנות להרחיב את האופקים שלי כראש צוות

לאחר שסיימתי את לימודי הפסיכולוגיה באוניברסיטה, הייתי מוכן למשרה מלאה בוולט. לאחר זמן מה בתפקיד מנהל משמרת, רציתי להרחיב את האופקים שלי וללמוד יותר על ניהול אנשים, כי זה משהו שחשבתי שאני אהנה ממנו. ואז קיבלתי את ההזדמנות לעבור לתפקיד ראש צוות, מה שהיה רגע מכונן בקריירה שלי.

להיכנס לתפקיד ראש צוות, היה ציון דרך משמעותי בקריירה שלי, שסימן את המעבר לניהול אנשים. האחריות החדשה הזו הרחיבה את ההסתכלות שלי ואפשרה לי להבין את התמונה הגדולה ואת החיבור בין פעולות התמיכה שלנו. אני שואף כל הזמן להשתפר, לעמוד ביעדים של הצוות, ולטפח סביבה תומכת ובטוחה לצוות שלי. החוויות הללו היו לא רק משמעותיות לפיתוח הקריירה שלי בוולט, אלא גם העלו אותי לרמה אחרת בחיים האישיים שלי.

וולט היא קודם כל האנשים 💙

מה שמייחד את וולט הוא התרבות הממוקדת באנשים שלה. וולט שמה דגש חזק על האנשים שלה. זו סביבה טכנולוגית מהירה שבה הייתה לי ההזדמנות להתחבר עם אנשים מרקעים מגוונים. בתפקידי, אני מתקשר עם בתי עסק, שליחים ולקוחות, וזה מרגיש כמו יצירת כלכלה קטנה בתוך הערים והשכונות שלנו. להיות חלק מוולט זה לגדול עם החברה ולתרום למשהו משמעותי – זו הייתה חוויה ייחודית.

הכירו את ניצן, מנהלת קבוצת תמיכה בוולט

אני עובדת בוולט כבר כמעט חמש שנים. כשאני התחלתי עברה פחות משנה מאז שוולט השיקה את פעילותה בישראל. כסטודנטית, חיפשתי עבודה חלקית. שמעתי על וולט, הגשתי מועמדות, והוזמנתי לראיון – מאוד אהבתי את האווירה הצעירה והאנרגטית של החברה. התרגשתי מהמטרה של וולט לשפר את הערים עבור הלקוחות, הוולטרים ובתי העסק.

כנציג בתמיכה יש לך השפעה ניכרת כבר מהיום הראשון

בחודשים הראשונים שלי בחברה עבדתי כנציגת תמיכה בזמן שלמדתי כסטודנטית. הסביבה מתאימה מאוד לסטודנטים כמוני, והיה לי קל להתאים את המשמרות ללימודים שלי.  העבודה הייתה מאוד מלמדת עבורי, לעבוד עם הטכנולגיה החדשה ביותר בסביבת עבודה דינמאית ומשתנה.. להיות נציגת תמיכה זה מעניין ומאתגר – עובדים באופן עצמאי וגם כחלק מצוות. כשאני בצ’אט עם לקוחות ופותרת את הבעיות שלהם, אני חייבת לשתף פעולה עם נציגים אחרים כדי להגיע לפתרון הטוב ביותר,זו עבודה צוות. אני גם אוהבת שאפשר להיות עצמך בתמיכה ולהכניס את האישיות שלך לשיחות עם הלקוחות בצורה קלילה, כיפית ולא רשמית מדי. בוולט,  אנחנו תמיד שואפים לשירות לקוחות ברמה עולמית. כנציגי תמיכה, אנחנו יכולים לעזור לוולט להצליח על ידי הבטחה שנעניק את חוויית השירות הטובה ביותר ללקוחות ולשותפים שלנו בכל פעם שהם פונים אלינו. זה באמת גורם לי להרגיש שהעבודה שלי כאן היא משמעותית.

מנציגת תמיכה לניהול צוות של מעל 150 אנשים 🧗🏻‍♀️

היה לי דיאלוג פתוח עם ראש הצוות שלי שתמיד תמך בי, ועודד אותי למסלול קריירה ברור במידה ואני אעשה עבודה טובה. הרגשתי שאוכל לעשות משרה מלאה בתום הלימודים, וראש הצוות שלי ראה את הפוטנציאל בי ודחף אותי לכך.

רציתי כל הזמן ללמוד עוד ולהיות יותר מעורבת. אחרי שישה חודשים כנציגת שירות, קודמתי לתפקיד נוסף בתמיכה: תפקיד חדש של טריינר שלא היה קיים קודם לכן. טריינר תפקידו לעזור לנציגים בתמיכה בשאלות ועוזר להם בפתרון בעיות עם לקוחות, שליחים ושותפים. הייתי הראשונה להיכנס לתפקיד הזה והרגשתי  אקסטרה מחויבות לעשות זאת נכון . לא לקחתי שום דבר כמובן מאליו; רציתי כל הזמן ללמוד עוד והצבתי לעצמי רף גבוה. לאחר תפקיד כטריינר, הפכתי לראש צוות, ולאחר שלוש שנים הפכתי למנהלת קבוצת תמיכה, אני מנהלת שמונה ראשי צוותים ו-150 נציגות תמיכה בסך הכל. אני בתפקיד זה כבר שנה וחצי.

אנחנו כולנו יחד – שמחה לראות אחרים מצטיינים

מה שאני הכי אוהבת בתפקיד שלי זה ההזדמנות לראות את חברי הצוות שלי מצליחים. אני יודעת שנציגי התמיכה שמחים ובטוב כשהם מגיעים לעבודה עם חיוך על הפנים ומשיגות תוצאות מעולות, במיוחד כשהם לומדים וצומחים כאן בוולט, כמו שאני עשיתי בעבר. זה מאוד מספק, ואני יכולה להיות מודל לחיקוי עבורם. אני הכי אוהבת לעזור למנהלים שתחתייי ולעזור לנציגי התמיכה שלנו להשתפר ולהצליח. כשאני רואה תוצאות מעולות כמו ציונים טובים בסקרי שביעות רצון הלקוחות, אני מרגישה גאה מאוד שהצוות שלי הצליח ושהלקוחות מרוצים. המטרה העיקרית שלי היא להבטיח שהעובדים, הלקוחות והשותפים שלנו יהיו מרוצים.

מה שאני אוהבת זה שהקצב מהיר בוולט, חודש אחד עשוי להרגיש כמו שנה ושנה יכולה לרוץ כמו חודש. כל הזמן קורה משהו, וצריך להיות מסוגל להסתגל לשינויים.  מי שעובד כאן צריך גם להיות טכנולוגי, פתוח מחשבתית ובעל יכולות למידה מהירות. לא משעמם כאן לרגע. וולט נמצאת בכל מקום בישראל, ולעבוד בוולט מרגיש חלק ממשהו גדול.

אם אתם נרגשים לעבוד בסביבה בעלת צמיחה גבוהה, לקחת אחריות ולבנות את מסלול הקריירה שלכם בוולט, נשמח לשמוע מכם! בדקו את תפקידי התמיכה הפתוחים שלנו כאן.